Zisson satser på kunstig intelligens og robotikk

Zisson, et ledende kompetansehus som jobber med å forenkle kundereisen, ønsker å ligge i forkant rundt ny teknologi og går nå inn som sponsor i Forening for kunstig intelligens og robotikk i Norge – KIRN.

Zisson er vår første offisielle sponsor fra næringslivet og det markerer en milepæl både for oss i KIRN og for norsk næringsliv. Zisson vil være med på å bygge en nasjonal kunnskapshub om kunstig intelligens og robotikk sammen med oss i Forening for kunstig intelligens og robotikk i Norge.

-Noen må gå foran å bane vei og vi ønsker å berømme KIRN-styret for initiativet og innsatsen så langt. Vi syns det er veldig spennende å få lov til å gå inn som Gullsponsor og gleder oss til å være med på ferden videre, sier Markedskoordinator i Zisson, Sarah Tomine Johannessen.

Retail står foran en digital transformasjon og Zisson er innovative med kunder i både privat- og offentlig sektor. Zisson jobber innsiktsbasert rundt kundereisen med alt fra politiet til internasjonale flyselskaper og har over hundre kunder i 17 ulike land på kontaktsenterløsningen Wave. Zisson ønsker å ligge i tet når endringene nå kommer for fullt.

Les mer om regjeringens nasjonale strategi for kunstig intelligens.


– Veldig hyggelig for oss å få anerkjennelse fra så kreative, innovative og hyggelige(!) mennesker som Zisson representerer. Vi ser at arbeidet KIRN har startet vekker interesse og at det nesten bare er fantasien som setter grenser for hva vi kan engasjere oss i, sier nestleder i styret og kommunikasjons- og presseansvarlig i KIRN, Terese Troy Prebensen.

Interessert i å bli sponsor? Les mer om våre sponsoravtaler her.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.