Ønsker du å bidra i foreningsarbeid, tenker du som en journalist, men brenner for markedsføring?
Vi skulle gjerne hatt noen som er nysgjerrige på kunstig intelligens og robotikk, som enten studerer, eller jobber med kommunikasjon og markedsføring, og som har lyst til å bidra i ulønnet foreningsarbeid for å skape seg innsikt i teknologien.
Det vi kan tilby er at du får møte spennende mennesker, delta i spennende diskusjoner, og være med å forme fremtiden. Du vil kunne bygge deg et spennende nettverk gjennom kontakt med næringslivet, utdanningsinstitusjoner og myndigheter, og du vil få god innsikt på hva som rører seg innenfor området kunstig intelligens og robotikk.
Forening for kunstig intelligens og robotikk Norge og ble stiftet 22.mars 2018, og har alt fått en sentral posisjon i Norge, og har over 1100 følgere. Og er den største uavhengige «non-profit» organisasjonen innenfor dette område i Norge
- Tverrfaglig nettverksforening for utveksling og deling av informasjon og kunnskap
- Etablere kontakt på tvers av utviklingsmiljøer, brukere, kunder og interessenter
- Koordinere medlemmenes interesser og ønsker, og ta en nasjonal rolle for kunnskapsdeling og påvirkning innenfor kunstig intelligens og robotikk
- Arrangere medlemsmøter med faglige foredrag, diskusjoner og uformelt samvær
- Foreningen skal ikke engasjere seg i aktiviteter som tjener utelukkende økonomiske interesser
Vil du skape innhold som gir oppmerksomhet? Brenner du for å forstå og dele kunnskap om fremtiden som kan kommuniseres engasjerer? Er du språksikker og har et godt øye for visuell kommunikasjon? Tenker du som en journalist, men brenner for markedsføring? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Rolle: Kommunikasjonsrådgiver
Arbeidsoppgaver: Planlegge, produsere og publisere kommersielt innhold for KIRN
Skape inspirerende: Omsette visuelt innhold i form av foto og video til dagens digitale flater og andre medier. Ha en bevisst tanke rundt kommunikasjonsstrategi og målgrupper
Ønskede kvalifikasjoner: Relevant utdanning eller arbeidserfaring innenfor medier, kommunikasjon, markedsføring, journalistikk er en fordel. Kjennskap til innholdsmarkedsføring og content marketing. Redaksjonell erfaring. Erfaring med WordPress, Facebook og Linkedin samt andre relevante medier. God skriftlig formuleringsevne og et godt øye for visuell digital kommunikasjon. Du er gjerne en god fotograf, også på stillbilder.
Dette er ikke absolutte forutsetninger når det gjelder kvalifikasjoner, det aller viktigste er at du har lyst til å bidra og utvikle deg! Så kjenne du at dette er noe for deg, så send en søknad til oss via Facebook eller linkedin. Har du spørsmål er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med:
Hans Olav Bakås Styreleder i KIRN +47 90892853
Marianne Gjertsen Ebbesen Nestleder i KIRN +47 91616256